Od 25 marca 2020 nauka zdalna jest obowiązkowa, przeczytaj szczegóły
Drodzy uczniowie, ze względu na zaistniałą sytuację, od 25 marca 2020 roku (od wczoraj) nauczanie zdalne jest obowiązkowym elementem naszego codziennego życia.
W związku z tym prosimy korzystać z naszej strony https://zsetrakowice.pl/elearning/, na której znajdziecie informacje, które udostępniają Wam nauczyciele. Korzystając ze strony eLearning macie do dyspozycji:
- materiały dydaktyczne
- zadania
- testy i sprawdziany wiedzy
Jak skontaktować się z moim nauczycielem?
Kontakt z nauczycielami jest możliwy za pośrednictwem poczty email, którą znajdziecie klikając w ten odnośnik.
Gdzie odbywają się teraz zajęcia?
Część nauczycieli publikuje swoje materiały na platformie https://zsetrakowice.pl/elearning/, inni zaś wybierają zamiennie lub uzupełniająco platformę Microsoft Teams, na której prowadzone są zajęcia, zajęcia dodatkowe za pośrednictwem chatu, rozmowy audio czy rozmowy audio – video.
Jak się dowiem, jaką formę komunikacji wybrał mój nauczyciel?
W tym celu wystarczy się z nim skontaktować. Każdy z nauczycieli przekaże Wam informację w jaki sposób będzie sprawdzał zadania, przekazywał Wam materiały i realizował program nauczania.
Nie mam mikrofonu, co zrobić?
W serwisach aukcyjnych mikrofon można kupić już od kilku złotych w górę. Jako mikrofon można też wykorzystać słuchawki ze swojego smartfona. Można też uruchomić aplikację MS Teams na smartfonie.
Nie mam komputera, jak mogę zobaczyć lekcję online?
Nie potrzebujesz komputera by zobaczyć / wysłuchać lekcję prowadzoną przez Twojego nauczyciela. Wystarczy smartfon i dostęp do internetu. Aplikację MS Teams można pobrać z linku https://play.google.com/store/apps/details?id=com.microsoft.teams
Nie mam dostępu do MS TEAMS, co powinnam/powinienem zrobić?
W przypadku braku dostępu do platformy MS Teams, wystarczy skontaktować się z nauczycielem przedmiotowym, który zbierze listę uczniów, i skontaktuje się z informatykami, którzy utworzą Wam dostępy do platformy.
Nie pamiętam hasła do OFFICE.COM
W tym celu prosimy o kontakt z wychowawcą, który po zebraniu listy uczniów, skontaktuje się z informatykami by Ci mogli ustalić nowe – tymczasowe hasła do Waszych kont mailiowych w domenie zsetrakowice.pl