Zapytanie ofertowe
przeprowadzane w trybie zasady konkurencyjności
I. ZAMAWIAJĄCY
Powiat Lwówecki - Zespół Szkół Ekonomiczno Technicznych w Rakowicach Wielkich
Rakowice Wielkie 48
59-600 Lwówek Śląski
NIP: 616-14-10-172
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa do Zespołu Szkół Ekonomiczno-Technicznych w Rakowicach Wielkich, artykułów żywnościowych i pomocniczych przeznaczonych do realizacji projektu „Regionalna gastronomia dla Dolnego Śląska”, określonych w specyfikacji asortymentowo-cenowej (załącznik nr 2 do zapytania).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert cząstkowych.
Kod CPV główny 15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
2. Przedmiot zamówienia powinien spełniać co najmniej następujące wymagania:
towar powinien być dobrej jakości,
owoce, warzywa, mięso i nabiał muszą być świeże, nie zepsute, nie wyschnięte, o naturalnym dla produktu zapachu, bez śladów wskazujących na ingerencję szkodników;
towar powinien być przechowywany we właściwej dla niego temperaturze przechowywania
towar musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami i atestami,
towar powinien znajdować się w termie przydatności do spożycia i użytkowania, z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania.
opakowania nie mogą być uszkodzone, nie wzdęte, nie skorodowane, nie przegryzione, bez śladów wskazujących na ingerencję szkodników
III. Termin wykonania zamówienia.
1. Realizacja dostaw przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie od daty podpisania umowy do 30.06.2026, według potrzeb Zamawiającego, na podstawie zgłoszonego z tygodniowym wyprzedzeniem zapotrzebowania na dostawę określonej ilość oraz rodzaju artykułów.
2. Dostawa zamówionego towaru do Zamawiającego będzie realizowane w terminie uzgodnionym w zamówieniu, na koszt Wykonawcy.
IV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta musi zawierać cenę brutto poszczególnych elementów oraz wartość brutto przedmiotu zamówienia, zawierającą również koszt dostawy.
2. Oferty należy składać do dnia 05.12.2024 do godz. 10.00, w siedzibie ZSET bądź przesłać na adres e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.12.202 o godz. 11.00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
4. Oferent może zadawać pytania i wnioski do postępowania na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6. Zmawiający zastrzega sobie prawo do zmieniania treści postępowania lub jego unieważnienia na każdy jego etapie.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
V. Kryterium oceny ofert - najkorzystniejsza cena
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi oferentów na piśmie.
2. Z oferentem który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa której wzór stanowi załącznik nr 3.
VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO):
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZSET w Rakowicach Wielkich, którego siedziba znajduje się w Rakowicach Wielkich 48.
2. Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się listownie na adres Administratora, tel.75 782 43 63 lub e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
3. Administrator będzie przetwarzać Pani/Pana dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Ponadto mogą być one ujawniane podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowy na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu oraz świadczenia usługi serwera mailowego.
5. Posiada Pani/Pan następujące prawa:
1) prawo dostępu do treści swoich danych - art. 15 RODO;
2) prawo do sprostowania danych - art. 16 RODO;
3) prawo do usunięcia danych - art. 17 RODO;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania - art. 18 RODO;
5) prawo do przenoszeni danych - art. 20 RODO;
6) prawo do sprzeciwu - art. 21 RODO.
6. Ograniczenia do korzystania z praw w związku z art. 8a ust. 2 i 3 oraz art. 97 RODO:
1) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowania żądania, w szczególności podanie nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
2) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Posiada Pani/Pan ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa; Telefon: 22 531 03 00
8. Pani/Pana dane, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
9. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym prawem jest obligatoryjne. Kon-sekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości realizacji wniosku, udziału w przetargu lub zawarcia umowy. W pozostałych przypadkach podanie danych jest dobrowolne a zgoda na ich przetwarzania może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody sprzed jej cofnięcia.
10. Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia będą przechowywane, zgodnie z art. 75 ustawy o ochronie danych osobowych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
VIII. Załączniki:
Załącznik nr 1. Formularz Oferty.
Załącznik nr 2. Specyfikacja przedmiotu zamówienia (formularz asortymentowo-cenowy) Specyfikacja.xlsx
Załącznik nr 3. Projekt umowy.