Zapytanie ofertowe
przeprowadzane w trybie zasady konkurencyjności
dotyczące realizacji kursów języka angielskiego w branży gastronomicznej
dla grupy 70 uczniów Zespołu Szkół Ekonomiczno-Technicznych w Rakowicach Wielkich
w ramach realizacji projektu „Regionalna gastronomia dla Dolnego Śląska”.
I. ZAMAWIAJĄCY
Powiat Lwówecki - Zespół Szkół Ekonomiczno Technicznych w Rakowicach Wielkich
Rakowice Wielkie 48, 59-600 Lwówek Śląski
NIP: 616-14-10-172
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursów języka angielskiego w branży gastronomicznej dla grupy 70 uczniów Zespołu Szkół Ekonomiczno-Technicznych w Rakowicach Wielkich, w ramach realizacji projektu „Regionalna gastronomia dla Dolnego Śląska”.
- Kursy będą organizowane w 5 grupach w formie pozalekcyjnych zajęć szkolnych, w wymiarze 40 godzin lekcyjnych na grupę w siedzibie zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązany jest do dopełnienia obowiązków wynikających z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz.U z 2024 poz. 560).
III. Termin wykonania zamówienia
Do 30.06.2026.
IV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferta musi zawierać wartość brutto przedmiotu zamówienia.
- Oferty należy składać do dnia 04.04.2025 do godz. 10.00, w siedzibie ZSET bądź przesłać na adres e-mail : sektetariat@zsetrakowice.pl.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.04.2025 o godz. 11.00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- Oferent może zadawać pytania i wnioski do postępowania na adres sektetariat@zsetrakowice.pl
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Zmawiający zastrzega sobie prawo do zmieniania treści postępowania lub jego unieważnienia na każdy jego etapie.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
V. Kryterium oceny ofert - najkorzystniejsza cena
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi oferentów na piśmie.
- Z oferentem który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa której wzór stanowi załącznik nr 2.
VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO):
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZSET w Rakowicach Wielkich, którego siedziba znajduje się w Rakowicach Wielkich 48.
- Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się listownie na adres Administratora, tel.75 782 43 63 lub e-mail: b.ciesla@zsetrakowice.pl
- Administrator będzie przetwarzać Pani/Pana dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Ponadto mogą być one ujawniane podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowy na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu oraz świadczenia usługi serwera mailowego.
- Posiada Pani/Pan następujące prawa:
-
- prawo dostępu do treści swoich danych - art. 15 RODO;
- prawo do sprostowania danych - art. 16 RODO;
- prawo do usunięcia danych - art. 17 RODO;
- prawo do ograniczenia przetwarzania - art. 18 RODO;
- prawo do przenoszeni danych - art. 20 RODO;
- prawo do sprzeciwu - art. 21 RODO.
- Ograniczenia do korzystania z praw w związku z art. 8a ust. 2 i 3 oraz art. 97 RODO:
-
- w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowania żądania, w szczególności podanie nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Posiada Pani/Pan ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa; Telefon: 22 531 03 00
- Pani/Pana dane, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
- Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym prawem jest obligatoryjne. Kon-sekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości realizacji wniosku, udziału w przetargu lub zawarcia umowy. W pozostałych przypadkach podanie danych jest dobrowolne a zgoda na ich przetwarzanie może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody sprzed jej cofnięcia.
- Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia będą przechowywane, zgodnie z art. 75 ustawy o ochronie danych osobowych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Załączniki:
- Załącznik nr 1. Formularz Ofertowy
- Załącznik nr 2. Projekt umowy.