Kuchnia molekularna

Rakowice Wielkie, 3 kwietnia 2025
Zespół Szkół Ekonomiczno Technicznych
W Rakowicach Wielkich
Rakowice Wielkie 48
59- 600 Lwówek Śląski
Tel. 75 782 46 63
I. ZAMAWIAJĄCY
Powiat Lwówecki - Zespół Szkół Ekonomiczno Technicznych w Rakowicach Wielkich
Rakowice Wielkie 48
59-600 Lwówek Śląski
NIP: 616-14-10-172
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Zespołu Szkół Ekonomiczno-Technicznych w Rakowicach Wielkich wyposażenia niezbędnego do realizacji projektu „Regionalna gastronomia dla Dolnego Śląska” zgodnie z wykazem ilościowo-cenowym stanowiącym załączniki do zapytania:
Część 1 postępowania: wyposażenie techniczne pracowni gastronomicznej na potrzeby kuchni molekularnej w specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1a do zapytania,
Część 2 postępowania: meble i wyposażenie szkolne do pracowni gastronomicznej w specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1b do zapytania,
Część 3 postępowania: zakup i sukcesywna dostawa 600 litrów ciekłego azotu. Zamawiający przewiduje 40 dostaw po 15 litrów w okresie od podpisania umowy do 30.06.2026, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym.
 
Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych w obrębie jednej części zamówienia.
 
2. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania stawiane:
a. urządzeniom stosowanym w gastronomii
b. meblom i wyposażeniu szkolnemu w odniesieniu do części 2
c. gazom technicznym stosowanym w kuchni molekularnej.
 
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
1. Dostawa przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, z wyłączeniem części 3, powinna nastąpić w ciągu do dwóch tygodni od dnia podpisania umowy, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
IV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta musi zawierać:
a. nazwę i adres oraz dane kontaktowe oferenta,
b. wartość brutto (zawierającą również koszt dostawy) każdej części przedmiotu zamówienia oddzielnie.
c. formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 1) każdej części przedmiotu zamówienia.

2. Oferty należy składać na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3, do dnia 10.04.2025 do godz. 10.00, w siedzibie ZSET bądź przesłać na adres e-mail : sektetariat@zsetrakowice.pl. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.04.2025 o godz. 11.30.
4. Oferent może zadawać pytania i wnioski do postępowania na adres sektetariat@zsetrakowice.pl
5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6. Zmawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści postępowania lub jego unieważnienia na każdy jego etapie.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

V. KRYTERIUM OCENY OFERT - najkorzystniejsza cena
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

1. O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi oferentów na piśmie.
2. Z oferentem który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa której wzór stanowi załącznik nr 2.
 

VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO):
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZSET w Rakowicach Wielkich, którego siedziba znajduje się w Rakowicach Wielkich 48.
2. Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się listownie na adres Administratora, tel.75 782 43 63 lub e-mail: b.ciesla@zsetrakowice.pl
3. Administrator będzie przetwarzać Pani/Pana dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Ponadto mogą być one ujawniane podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowy na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu oraz świadczenia usługi serwera mailowego.
5. Posiada Pani/Pan następujące prawa:

1) prawo dostępu do treści swoich danych - art. 15 RODO;
2) prawo do sprostowania danych - art. 16 RODO;
3) prawo do usunięcia danych - art. 17 RODO;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania - art. 18 RODO;
5) prawo do przenoszeni danych - art. 20 RODO;
6) prawo do sprzeciwu - art. 21 RODO.

6. Ograniczenia do korzystania z praw w związku z art. 8a ust. 2 i 3 oraz art. 97 RODO:

1) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowania żądania, w szczególności podanie nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
2) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

7. Posiada Pani/Pan ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa; Telefon: 22 531 03 00
8. Pani/Pana dane, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
9. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym prawem jest obligatoryjne. Kon-sekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości realizacji wniosku, udziału w przetargu lub zawarcia umowy. W pozostałych przypadkach podanie danych jest dobrowolne a zgoda na ich przetwarzania może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody sprzed jej cofnięcia.
10. Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia będą przechowywane, zgodnie z art. 75 ustawy o ochronie danych osobowych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

VIII. ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik nr 1. Opis przedmiotu zamówienia (formularz asortymentowo-cenowy xlsx)
Załącznik nr 2. Projekt umowy.
Załącznik nr 3. Formularz oferty.

©2025 Zespół Szkół Ekonomiczno-Technicznych im. Kombatantów Ziemi Lwóweckiej w Rakowicach Wielkich. All Rights Reserved.

Wyszukaj

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem